Pt. er leveringstiden 8-12 dage!

torsdag den 5. januar 2012

Velkommen 2012

Først vil jeg takke alle jer, der har vist interesse for FjolleTrold og som har gjort min lille drøm til virkelighed.
Min barsel er stoppet, og jeg er nu ledig (kender du nogle, der mangler en medarbejder 15 timer om ugen i treknatsområdet, så sig endelig til). At jeg er ledig betyder bl.a. at jeg skal opgive hvad jeg laver med FjolleTrold, derfor kommer der ikke så meget nyt det næste stykke tid. Men du er som altid velkommen til at sende mig en bestilling - karina@thorup-callesen.dk
Jeg har fået nyt stof hjem fra Tyskland, og det kan du se her: Beklager kvaliteten! 



Disse uglestoffer har en lidt mere beige baggrund end det jeg tidligere har haft!



Jeg har også købt en sød sød stof med skovtrolde, men billedet driller. Så det må du vente lidt med at se

Ingen kommentarer:

Send en kommentar