Pt. er leveringstiden 8-12 dage!

fredag den 27. januar 2012

Lidt nyt

Jeg er blevet ansat som syerste hos Kentaur 10 timer om ugen, så nu springer jeg ud i det, og bliver selvstændig. Det er så vildt - det er så spændende og en drøm der bliver til virkelighed. Det har også betydning for FjolleTrold.
  • Der kommer prisstigninger, da det nu bliver mit levebrød og ikke bare en bi-ting
  • Jeg udvider og har nye og spændende ting på tegnebordet, så som en supersmart kørepose til barnevognen, en lun natpose, musikposer med små hæklede figurer, halsedisser og mere
  • Jeg får mit eget store syrum med stort klippebord og plads til div ting.
  • Ny overlocker og symaskine skal indkøbes
  • Ny hjemmeside er under opbygning
  • Logo bliver tegnet af Tina Klemmensen
  • Mere proff. forsendelse
  • Faktura
  • OG JEG KUNNE BLIVE VED, så det gør jeg og slutte med mit nye slogan:
FjolleTrold
unikt dansk håndlavet design
med sans for de små detaljer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar