Pt. er leveringstiden 8-12 dage!

søndag den 23. oktober 2011

TAK

til alle der viste interesse for FjolleTrold i Horsens. Det varmer rigtig meget med den megen ros.

Der var også et par stykker der spurgte, om jeg ikke kunne lave suttekæder, der også kan bruges til sutter uden "hank", så som MAM. JO - der er testkaniner i gang. Så inden længe kommer de også herinde.

Åh - jeg mangler sådan en lang hagesmæk. Laver du også dem? Nej - ikke endnu. Men de er på tegnebrættet, og jeg regner med, at de er at finde her inden 1. november ;o).

Og så kommer der også snart billeder af de frugtposer, der er klar til at komme af sted. Den lille skal lige køres ind i vuggestuen, og SÅ sker der en masse ;o)

ATTENTION!!!
Jeg solgte en TinyLove musikuro til at hænge over kravlegården, men de der købte den, mangler en "dims". Derfor håber jeg, at I læser med og kontakter mig, så I kan få den!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar