Pt. er leveringstiden 8-12 dage!

lørdag den 27. august 2011

Puder

Jeg arbejder på højtryk for at få lavet puder af det sidste stof jeg har, inden det nye kommer. Disse puder bliver solgt for 150 kr. pp, og i løbet af næste uge håber jeg på at være færdig med dem. Jeg har nemlig bestilt masser af nyt stof - og jeg glæder mig til det kommer.

Og så håber jeg også at få lavet DeLux puder, så I kan se dem. Det stof er designet af bla. Robert Kaufmann og Michael Miller, og det er monster dyrt, så puderne kommer til at koste 250 kr. pp. Men så er der også ekstra meget fyld i. Porto bliver 40 kr med b-post.
Så hold øje med FjolleTrold - der sker hele tiden noget nyt. Hvad siger du ex. til sutteposer, så du ikke skal lede efter dem i sengen/barnevognen? Og frugtposer med voksdug indeni, så den mosede banan bliver inden i posen og en lille lomme, hvor du kan indsætte et billede af trolden, så han/hun altid kan finde sin frugt? (Og her kommer super-pædagogen ind - nej, børnene kan ikke altid finde deres pose selv om den er speciel, og nej de kan ikke altid genkende deres navn, selvom det er skrevet på!)
Pisst - super-pædagogen er min søster, der har arbejdet med børn gennem 20 år

Ingen kommentarer:

Send en kommentar