Pt. er leveringstiden 8-12 dage!

lørdag den 23. juli 2011

Ferietid

Jeg har nydt de sidste par uger i selskab med familien. Og nye kreative ideer har taget form, der er blevet købt nyt stof, klippet og klippet og klippet og klippet. Så i næste uge kommer der gang i symaskinen igen, dog gælder det børnene først. Jeg glæder mig til at komme i gang med bukser og andet godt med masser af detaljer til de små.
Baggybag'en er blevet klippet i 2 udgaver - og dem glæder jeg mig til at komme i gang med. Frugtposer er også blevet designet med hjælp fra min søster - superpædagogen. Så de er virkelig gode til de små. Men ikke mere om det, for jeg skal jo ikke afsløre for meget :o)
Og så er der jo også puderne - bestillingerne kommer løbende, så der bliver vist nok at se til - SKØNT.

Har virkelig fundet min rette hylde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar